Cruisefasen Dag 74

Dagens Vikt: 74,9 kg (-0,5)

Imorse så kändes det inge bra, var oinspirerad, trött och allmänt less.
Men då efter min Bungy Pump runda och en skön dusch så fick jag åter upp ångan och insperationen :-)
Så efter frukost tog jag mig sedan en promenad till jobbet och det var så skönt att jag skulle ha kunnat skita i jobbet och bara promenerat.
Nu har jag bara några dagar kvar och jag känner att nu JÄVLAR ska jag ner till Målvikten 74 kg ;))
Så håll tummarna att detta lyckas för ingen skulle bli gladare än jag.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: Ägg
Lunch: Keso, ägg och kräftskjärtar
Middag: Kycklingkorv, stekt ägg och keso

Dagens Motion:
6,21 km Bungy Pump (56,29 min)
18 min promenad till Jobbet
2,71 km promenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0