Cruisefasen Dag 75

Dagens Vikt: 74,6 kg (-0,3)

Ny dag nya möjligheter.
Klev upp pigg som en lärka 05:15 och drog på mig träningskläderna.
Tittade ut och såg att det kommit nån centimeter nysnö så jag bestämde mig för att köra ett löppass på 6 km, och jag kan säga att det var FANTASTISKT att få njuta av den friska luften på morgonen.
Kan säga att det finns nog inget som slår att motionera utomhus när det är vindstilla och nån minusgrad :-)

Efter frukosten så åkte jag in med Bilen på verkstaden för att kontrollera vad det är för fel på handbromsen, men jag kan nästan sätta en månadslön på att det återigen är bromsoket som är trasigt, ja Dessa jävla bilar!!!!
Jaja, nu skall jag inte vara bitter, det löser nog sig såsmåningom..

Ikväll blir det att handla lite då mina frukostfrön börjar ta slut, sedan blir det att laga mat så att man får fylla lite matdosor, och sedan blir det att mysa lite med Hanna tänkte jag.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: Ägg
Lunch: Köttfärslimpa och keso
Middag: Ugnsgratinerad Kalkonomelett

Dagens Motion:
6,05 km Löpning (37,32 min)
3 km kvällspromenad med Gizmo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0