Cruisefasen Dag 76

Dagens Vikt: 74,1 kg (-0,5)

Ja imorgon är det dagen D och ser man till dagens vikt så ser det rätt lovande ut måste jag säga.
Efter några dagars uppgång efter förra veckans veckovägning har jag nu senaste 4 dagarna minskat 1,6 kg.
Hoppas den trenden nu håller i sig.

Senaste 2 kvällarna har jag haft matlagningsdille. Jag har lagat kesobiffar, Biffgryta och Köttfärslimpa och allt helt enligt Dukan metoden. Det mesta av detta har jag gjort matlådor av så att man inte behöver oroa sig att inte ha med sig mat till Jobbet. Men jag måste köpa mera burkar för dom tog nämligen slut :-(
Ikväll skall jag fixa till några lådor med Coq au vin (Typ kycklinggryta) samt baka 2 formar fullkornsbröd så det blir NICE att ha till fas 3.
Känns skönt att ha hittat Energin igen efter några dagars frånvaro av den.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil men kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: Ägg
Lunch: Biffar, sås och keso
Middag: Tomatkyckling & äggstanning

Dagens Motion:
6,05 km Bungy Pump (55,47 min)
30 min kvällspromenad med Gizmo

Man måste va bra klädd på morgonens Bungy Pump Pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0