Förstärkningsfasen 11

Dagens Vikt: 74,1 kg (+-0)

Måndagar är aldrig roliga då man vet att man har HELA arbetsveckan framför sig.
Men denna Måndag hade faktiskt ett roligt inslag!!!
Vi var till min äldsta dotter Emma och hennes pojkvän Pontus för att ta en fika och få höra hur dom haft det på sin Hotellweekend i Uppsala, och då frågade jag Pontus om han inte hade några avdankade kläder som jag kunde pröva, Och jag kan lova att den Grabben har bra smak!!!
Sagt och gjort så gick vi in i deras förråd och det resulterade i att jag i princip fick en helt ny GARDEROB...

1 par Chinos, 4-5 par Jeans, 2 st ZIP-Jackor. 1 Stickad Cardigan & några T-Shirts, HELT JÄVLA KANON :-)
Och alla Byxor var skitsköna och satt perfekt, och allt annat var också kanon....
Jag som normalt är har så svårt att hitta Jeans ute i Butiker och nu fick 5-6 par som satt Klockrent..
I princip så behöver jag inte mera, jo kanske nån shorta till och kanske några T-shirts.
TUSEN TACK PONTUS..................

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 st Fullkornsbröd med ost samt kaffe
Lunch: Köttfärslimpa, keso och sallad
Mellanmål: Päron
Middag: Grekisk Pytt och sallad (PPR-Dag Måltid)

Dagens Motion:
2 x 20 minuters Promenader med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0