Förstärkningsfasen 17

Dagens Vikt: 73,4 kg (+-0)

Idag åkte jag skidor igen, men idag blev det nästan 7,5 km. Tror faktiskt att jag ska försöka åka skidor en dag i veckan för det är faktiskt en skön träningsform. Vi har ju Hörnsjön bara en liten bit hemifrån så det får nog bli där jag åker isåfall.

Just nu är det synd för jag har börjat bli förkyld och det är inte passande just nu, ja det är aldrig passande att vara förkyld men svårt att undvika :((

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 fullkornsbröd med ost och kaffe
Lunch: 3 Kokta korvar med keso och sallad.
Middag: Biffar, keso, stekt ägg, champinjoner och sallad
Mellanmål: Päron

Dagens Motion.
7,47 km skidåkning (53:33 min)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0