Förstärkningsfasen 10

Dagens Vikt: 74,1 kg (-0,2)

Idag har det varit fullt upp i köket då vi lagat en massa mat som Ida kan ta med sig upp till Vännäs. Det tråkiga är att hon nu inte kommer hem förrän den 10 februari för dom skall åka med klassen bla på studiebesök till Ishotellet i Jukkasjärvi och en massa annat kul.
Man blir liite avundsjuk kan jag lova.

Körde förresten ett intervallpass nu i kväll och det var skönt. Sprang 1 km uppvärning därefter 4x4 min intervall samt en intervall på ca 500 meter uppför Hallbacken. Avslutade med 1 km nerjoggning. Totalt blev det 7,29 km

Dagens Måltider:

Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Lunch: 2 fullkornsbröd med ost
Middag: Keso, sallad och köttfärslimpa


Dagens Motion:

7,29 km Intevallpass (44,58 min)
15 min kvällspromenad med Gizmo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0