Förstärkningsfasen Dag 12

Dagens Vikt: 73,6 kg (-0,5)

Idag gjorde jag ett nytt försäk att klara Milen under 60 minuter och JAG LYCKADES !!!!



Jag känner mig Såååå JÄVLA stolt och nu kan jag fortsätta att variera min Träning och sikta mot nästa mål, nämligen att Springa 5 km under 25 minuter...

Ikväll så står det bakning på programmet så det blir 2 st Fullkornsbröd (Fillimpa) för det börjar ta slut i frysen.
Tyvärr kan vi bara baka 2 st per gång då vi bara har 2 formar men det är så lätt att göra denna FilLimpa så vi kanske bakar flera imorgon.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost och kaffe
Lunch: Kycklinggryta, sallad och keso
Mellanmål: Päron
Middag: Omelett & sallad

Dagens Motion:
10,05 km Löpning (59,08 min)
Kvällpromenad med Gizmo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0