Förstärkningsfasen Dag 13

Dagens Vikt: 73,7 kg (+0,1)

Idag var jag och gjorde en Kroppstest på 1 Life för att se hur mycket muskler, fett och vätska min kropp besår av.
Och så här blev resultatet
Vikt med kläder på: 74,6 kg (Klockan 10:00)
Kropps fett: 16,0 kg (Måste ner till 13 kg för att ligga inom gränsvärdet 8-13 kg)
Vätska utanför Cellerna: 23,1 kg (Ligger under gränsvärdet 19-24 kg)
Muskelmassa/ Inre Organ: 35,5 kg ( Ligger strax inom gränsvärdet 30-37 kg men får gärna bli mer)
Så nu får vi se om 2-3 månader om detta har förändrats, förhoppningsvis mindre fett och mera muskler :-)

Idag har jag förresten satt igång min första sats hemgjord snus, men jag lovar att det luktar INTE gott.
24 timmar första svängen i ugnen, därefter skall det blandas nån påse sedan Ytterligare 12 timmar.
Så snuset blir nog klar kl. 01:00 natten mot fredag :-((
Dålig planering av mig kan jag lova, men FAAN det blir ju billigt!!!
7 kr/ dosa och detta gör att jag sparar ca 100:-/ månad som man kan göra annat för :-D

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsmackor med ost
Lunch: Cajungryta, keso och sallad
Mellanmål: Fullkornsmacka med ost (Fy Roger en macka för mycket)
Middag: Köttfärslimpa, sallad & en klick keso

Dagens Motion:
40 min Bungy Pump följt av 70 minuter Bungy Pump Träning med Gunsan & Co
Därefter blev det 1 km löpning med Bungy Pump stavarna hem efter träningen
Totalt: 7,55 km på 1:27:27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0