Förstärkningsfasen Dag 14

Dagens Vikt: 73,4 kg (-0,3)

2 veckor avklarade i Förstärkningsfasen och 14 veckor totalt i Dukan dieten och total viktminskning ligger på -15,0 kg
Viktnergång trots att jag ökat kolhydratsintaget samt lagt in fler vilodagar från träningen senaste veckorna.
Jag har mera löpträning på schemat nu än förut samt att jag ska lägga in ett Corepass/ vecka så kommer jag nog att förbränna fett och öka muskelmassan så min vikt kommer nog att stabiliseras snart.

Imorgon så är det tänkt att jag och Carola skall få oss en skön relaxande kväll på Paradisbadets SPA men tyvärr så är Carola fortfarande förkyld så vi får se hur det blir. Men jag håller tummarna att det blir av.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 1 ägg
Mellanmål: ägg och kaffe
Lunch: Kyckling
Mellanmål: ägg
Middag: Köttfärsbiffar

Dagens Motion:
Vilodag så bara korta promenader med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0