Förstärkningsfasen Dag 15

Dagens Vikt: 73,1 kg (-0,3)

Ojoj, jag fortsätter att minska i vikt och jag vet inte hur man skall se på det riktigt??
Det känns bra i kropp och huvud fortfarande och jag har energin kvar så det kan inte vara till någon nackdel att det försvinner några hekto extra. Skulle tro att min kropp fortfarande förbränner trost vilodagar.
Men nu är det snart helg och då kommer nog vikten att gå upp lite.

Börjar för övrigt att bli förkyld och det är inte passande just nu.
Ikväll är tanken att jag och Carola skall på Relaxen ikväll men med tanke på Carolas förkylning och nu kanske att jag blir det så kanske vi får skjuta på det, men vi får se efter denna arbetsdag.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost och Kaffe
Lunch: Köttfärsbiffar, sallad och keso
Middag: Blir på Relaxen på Paradisbedet = Valfri Måltid :-)

Dagens Motion:
40 min morgonpromenad med Gizmo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0