Förstärkningsfasen Dag 18

Dagens Vikt: 73,3 kg (-0,1)

Förkylningen hänger fortfarande med men den har ännu inte satt sig i kroppen utan det är lite rinnsnuva och heshet jag känner av. Tror inte att det är nån fara att Bungy Pumpa eller ta längre promenader bara jag inte tar ut mig fullständigt.
Förövrigt känns allt bra och det verkar som om vikten börjar stabilisera sig.
Brukar bland kunna unna mig en extra fullkornsmacka med Ost om jag känner mig sugen :-)
Jag har förut inte varit nån fruktfantast men nu är det faktiskt gott att ta sig ett Päron eller äpple på kvällen.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost samt kaffe
Lunch: Keso, kycklingkorv och sallad
Mellanmål: Päron
Middag: köttfärswok och sallad

Dagens Motion:
6,53 km Bungy Pump (58:48 min)
30 promenad med Gizmo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0