Förstärkningsfasen Dag 19

Dagens Vikt: 73,3 kg (+-0)

Måste bara visa en bild jag fick från min Kompis Ulf Andersson idag.
Detta kort är knäppt nu i Sommar hemma hos Ulf & Susanne när vi firade Maria på hennes 40 årsdag.



Som ni ser så fanns det MYCKET mera haka än det finns idag :-)
Men jag hade roligt förra Sommaren också...
Men som sagt nu är det MYCKET mindre haka och så skall det förbli.

Men nu något mycket Sorgligare.
Våra vänner fick ta bort deras Bamse igårkväll.
Hoppas Bamse får det bra i NANGIJALA, R.I.P Bamse  






















Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 1 fullkornsmacka med ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost och kaffe
Lunch: Köttfärswok och sallad
Mellanmål: Päron
Middag: Kebabsallad

Dagens Motion:
6,88 km Bungy Pump (1:00:16 min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0