Förstärkningsfasen Dag 3

Dagens Vikt: 75,0 (+-0)

Har nu läst halva boken om Dr. Dukan och jag kan redan nu påstå att skall man köra Dukan Dieten så bör man läsa boken först. Bara för att man skall få förståelse i hans forskning kring Dukan Dieten.
Jag kan säga att jag har gjort mååånga fel under mina 12 veckor men har ändå lyckat att gå ner 14,4 kg.
För alla kanske det inte fungerar så bra som det gjort för mig därav min rekomendation att köpa och läsa boken först.
För övrigt har helgen flutit på men jag har "fuskat" alldeles för mycket med Alkoholen så nu kommer den varan att få vara ett tag framöver. Nja den 27:e skall jag och Carola på Relaxen så då kan det bli ett glas vin men det är inte ett måste då det viktigaste är att vi 2 får ha en kväll tillsammans på tu man hand med Godmat och givetvis Relax.

Men nu är det bara att vara noggrann med att följa Dr Dukans rekomendationer om hur man skall förhålla sig under fas 3 och idag har jag sett att den kallas "FÖRSTÄRKNINGSFASEN" också i boken, vilket är lättare att komma ihåg än Consolidationsfasen, så därför har jag bytt namnet i Rubriken.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 bröd och ost
Lunch: Omelett med kalkon och champinjoner
Middag: Chile Con Carne

Dagens Motion:
6,03 km Bungy Pump (52,49 min)
25 min kvällspromenad med Gizmo


Kommentarer
Postat av: Anna Hallin

Den boken vill jag ha! Vart?

2012-01-16 @ 16:35:27
Postat av: Roger

Har skickat en länk till dig via Facebook

2012-01-16 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0