Förstärkningsfasen Dag 4

Dagens Vikt: 75,0 kg (+-0)

Alltså varför skall man INTE ta en promenad på morgonen??
Jag förstår inte varför man INTE alltid har gjort det, då det är så fantastiskt skönt att både få luft samt att få lufta tankarna innan dagen riktigt börjar på allvar och man liksom laddar batterierna.

Ikväll skall jag testa något som jag aldrig testat förut nämligen att delta i ett Corepass på Brux.
Förklaring vad det går ut på:
(Forma är ett corebaserat träningspass baserat på bålövningar. Vi använder bräda, boll och slideplattor och med den egna kroppen som vikt. Passet körs i 40 minuter och avslutas med avslappning och stretch i 20 minuter!)
Ja det känns som om man kommer att ha träningsvärk imorgon bitti :-) men va faan det är ju skönt med träningsvärk för då känner man att man gjort nått nytt eller kämpat väl..

För övrigt så tänkte jag fortsätta att fördjupa mig i min Dr Dukan bok ikväll kanske och så är det ju hockey. Men tyvärr så kommer jag att missa drygt halva matchen pga Corepasset men Modo vinner nog utan mig..

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 1 ägg
Mellanmål: 2 skivor fullkornsbröd med ost + Kaffe
Lunch: Chile con carne & sallad
Mellanmål: Päron
Middag: Omelett, keso + sallad 

Dagens Motion:
5,16 km Bungy Pump (45,36min)
15 min promenad med Gizmo
40 min Corepass på Brux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0