Förstärkningsfasen Dag 5

Dagens Vikt: 74,1 kg (-0,9)

Hade lite träningsvärk efter gårdagens Corepass eller Formapass som det också heter.
Men det var ett roligt men väldigt jobbigt pass men jag kommer defenetivt att gå dit igen.

Men det stoppade inte mig för imorse så körde jag ett löppass på 5 km och det var såå skönt.
Efter det så blev det en liten promenad med Gizmo.
Och så ikväll skall jag på en föreläsning kring Motion & Hälsa efter jobbet och det kommer nog att bli givande.
För just nu ligger Motion & Hälsa mig varmt om hjärtat.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 st ägg
Mellanmål: 2 st fullkornsbröd med Ost samt kaffe
Lunch: Köttfärslimpa och sallad
Mellanmål: Päron
Middag: Durumpasta & kesobiffar i tomatsås.

Dagens Motion:
5,01 km Löpning (28,45min)
15 minuters morgonpromenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0