Förstärkningsfasen Dag 7

Dagens Vikt: 74,0 kg (+-0)

Första veckan har gått galant och bara en liten ökning men +0,2 kg, fast nu är jag ju på min målvikt.
Idag så är det Proteindag och då är det bara protein som gäller.
Imorgon till middag så är det valfri måltid och då blir det åt 3-rätters.
Förrätt: Räktoast
Varmrätt: Grekisk Pytt
Efterrätt: Glass och Bär

Körde för övrigt ett Maxpuls test idag för att få veta var min maxpuls ligger och den stannade på 167.
Testa de också att sova med pulsbandet och då blev min vilopuls 48.
Mitt första Coppertest någonsin som jag gjorde den 7 November 2010 kom jag upp till 2130 meter på 12 minuter.
Idag när jag körde ett Coopertest nådde jag 2680 meter så jag har förbättrat mig på 14 månader :-)
Skall köra ett test innan Teneriffa också så får vi se då vars jag hamnar.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel och frön samt 1,5 Dukanpannkaka
Mellanmål: 2 st ägg
Lunch: Kräftskjärtar, lök, gurks och keso
Middag: Kyckling

Dagens Motion:
18 minuters Maxpulstest ( ca 3,5 km)
12 minuters Coopertest (2,86 km)
20 minuters snöskottning
30 minuters kvällspromenad med Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0