Förstärkningsfasen Dag 8

Dagens Vikt: 73,8 kg (-0,2)

Äntligen Fredag, och Äntligen Valfri Måltid ikväll så det blir som jag skrev igår, Grekisk Pytt men det blir lite ändring vad gäller för och efterrätt.

För övrigt så laddar jag denna dag för först den Goda middagen, sedan för matchen mellan Frölunda-Modo som börjar 19:00. Men jag laddar också för att imorgon klara av att springa 10 km under 60 minuter men med tanke på det rådande vädret här i Örnsköldsvik så känns det som att det kan bli en TUNG 10 km tripp.....men klara den det skall jag, men under 60 minuter, njjjjjja vi får se....klarar jag av att springa hela vägen är det ju en bedrift.

Som ni kan se så har vi faktiskt snö i Örnsköldsvik.



Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost och kaffe
Lunch: Chile Con Carne och sallad
Middag:
Förrätt: Tunnbröd i ugn med Västerbottensost
Varmrätt: Grekisk Pytt med vitlökssås
Efterrätt: Glass med Kesella vanilj och bär

Dagens Motion:
5,15 km Bungy Pump (46,08 min)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0