Sista Helgen innan Jobbstart

Nu börjar semestern lida mot sitt slut och det har tyvärr varit vädermässigt bland dom sämsta! Men visst har det varit fina dagar som denna vecka trist bara att det är solen som värmer ;((
Men nu har man 2 månader kvar sedan åker jag, Carola och Hanna till Rhodos i en vecka och då lovar jag att det blir sol och bad i massor!!!
Motionsmässigt denna semester har varit KLART den bästa EVER och jag klappar mig återigen på axeln och berömmer mig själv att jag inte "Klappat" ihop som jag alltid gjort förut när jag gått ner i vikt. Veckans vikt stannade på 73,4 kg vilket är skitbra då man "fuskat" lite väl mycket senaste veckan men gårdagens Proteindag gick galant.
Ikväll så blir det kalas då min brorson Alex nått den magiska åldern av 18 år så det blir säker mycket gott att äta. Imorgon Lördag är det planerat att bli grillning tillsammans med goda vänner så då lovar jag att grillplatsen kommer att nyttjas väl. Ha en bra helg alla nu för det skall jag ha med mina Nära och kära!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0