TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT

40 Veckor har gått nu sedan jag startade med Dukan och aldrig har jag haft sååå trevligt under så lång tid!!!

Veckans vikt blev 73,1 kg (-0,3) och det känns skitbra att jag fortfarande ligger under målvikten trots semester med en massa Öl, Vin och andra icke Dukanrelaterad dryck och kost. Men nu har man jobbat sin första vecka efter semestern och då brukar det ju blir ordning på Torpet men när det är så fina kvällar som det varit de senaste kvällarna så är det bra mysigt att sitta och se solnergången med ett Glas Rött och trevligt sällskap :-)

Jag hittade ett kort där jag är 15-16 år och ett annat när jag är kanske 11-12 år och man har blivit liiite äldre.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0