Förstärkningsfasen Dag 128-130

Dagens Vikt: 73,4 kg (+0,2)

Har varit lite off vid Datorn denna helgen så det har inte blivit någon uppdatering av Bloggen tyvärr.
Helgen har varit bra. Vi började på Lördags förmiddag med att åka upp till Vännäs för att flytta ut Ida från hennes lägenhet då hon förhoppningsvis får en ny lägenhet till Hösten. Men tyvärr är det lite svårt att få tag på den nya hyresvärden så vi har inget kontrakt klart så det är lite nervöst ännu.
Men vi hoppas på att allt kommer att lösa sig den närmaste tiden så att Ida slipper bo i studentrum.

Nu har jag bara 8 arbetsdagar kvar att jobba innan jag får en Välbehövlig semester på 4 veckor. Och den börjar på bästa sätt då jag, Carola & Hanna åker till Stockholm med mina föräldrar för att fira Midsommar. Då blir det också Grönalund, Skansen och kanske ett besök på Junibacken. Sedan efter Midsommar skall jag ta tag i Badrummet så att vi får in den Nya Möbeln samt Badkaret.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd och ost
Lunch: Mussaka
Mellanmål: Frukt
Middag: Hamburgare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0