Förstärkningsfasen Dag 120

Veckans Vikt: 72,5 kg (-0,4)

Vecka 32 avklarad och endast 3 veckor kvar i Dukan FAS 3.
Igår hittade jag en kul app som man kunde göra Foto Collage i och jag gav ett litet smakprov igår och här kommer ett till Collage a´la Rogers Viktminskning.



Ja det känns VÄLDIGT Nice att under 20 veckor, alltså från vecka 12 till vecka 32 ha hållit vikten och till och med minskat 0,4 kg under den tiden. När faan hände det senast för mig??? ALDRIG hänt kan jag lova.
Förut har man gått ner till målvikten och sedan vänt upp igen direkt efteråt. Men jag kan lova att följer man Dukans upplägg så är det lättare att lyckas än att misslyckas.

Imorgon så blir det 10 Löptävling Nr 2 i mitt 44-åriga Liv och det är "Spring en Mil Vinn en Bil" och faan va nice om man skulle ro hem en liten Röd Renault Clio 2012 :-)

Dagens Måltider:
Frukost: Afil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Tacogratäng och sallad
Mellanmål: Frukt
Middag: Valfri Måltid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0