Förstärkningsfasen Dag 121

Dagens Vikt: 73 kg (+0,5)

Dagen började med ett nytt Rekord på 10 km. Ja detta loppet var ca 10,2 km och jag sprang den sträckan på 49:42. Tyvärr vann jag inte bilen men jag vann 5 biltvättar, värde ca 750:- ;))
Förövrigt har kvällen varit lugn. Jag har haft valfri måltid ikväll och vi åt grekisk pytt men körde kyckling istället för fläskfile och det blev jättegott.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg.
Mellnmål: banan efter Loppet
Lunch: 2 fullkornsbröd med ost
Middag: grekisk pytt
Kvällsgott: dipp och grönsaker samt ett glas vin

Dagens Motion:
Löpning 10:18 km (49:42)

-726 kcal
Me

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0