Förstärkningsfasen Dag 123

Dagens Vikt: "BLÄ" 74,2 kg (+0,3)

Idag blir kanske första gången min kvällsvikt kommer att ligga lägre än morgonvikten.
Vetifaan vad som blev igår kväll med tanke på att jag INTE fuskade, Nja jag åt iofs bara 3 måltider under hela dagen så kanske det är en bidragande orsak.

Jag längtar nästan tills Hägglundsjoggen är över för detta år så att jag kan komma i fas med mitt träningsprogram igen, för just nu är det lite hipp som happ med träning. Det har varit Tävlingar för hela slanten vilket varit jätteroligt men påfrestande för kroppen så jag har inte orkat med min vanliga träning.
Men fr.o.m Torsdag denna vecka så kör jag igång Uppladdning "URSKOGSLOPPET" då lägger jag upp träningarna som dom skall vara under sista tiden innan den 16 Juni.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Grillad fläskytterfile, sallad
Mellanmål: Frukt:
Middag: Mussaka, sallad

Dagens Motion.
Terränglöpning 7,55 km (46:54 min)

-560 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0