Förstärkningsfasen Dag 126

Dagens Vikt: 74,7 kg (+0,9)

WTF hände igår????
Nej nu jävlar blir det skärpning herr Östman så att du inte hamnar fel i Livet igen!!!!

Nu blir det att ta tag i kosthållningen rejält om du inte vill se ut såhära igen   
OH NEJ det vill jag inte, så nu är det fokus igen som gäller.

Proteindag idag så det kanske ordnar till sig lite inör morgondagens veckovägning men jag har mig som sagt själv att skylla då jag ibland tar en macka förmycket eller nallar en Godis från Hannas påse.
Nej nu blir det en smäll på fingrarna om detta sker igen..

Igår så uppfyllde jag ett av mina stora mål och det var att springa Hägglundsjoggen under 17 minuter och Jag LYCKADES. Så här har mina tider sett ut.
2012-05-09: 17:42 min
2012-05-16: 17:07 min
2012-05-23: 17:01 min
2012-05-30: deltog Ej
2012-06-06: 16:51 min

Nu har jag 2 st långlopp att se fram emot och det första, Urskogsloppet är redan på Lördag den 16 juni
http://www.urskogsleden.se/index.html
Efter det så är det kanske den största utmaningen nämligen Höga Kusten halvmaran som går den 4 augusti.
Så Ladda, Ladda Ladda är det som gäller nu.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 kokta ägg
Lunch: Kycklinglår
Mellanmål: Rostbiff
Middag: Omelett

Dagens Motion:
Terränglöpning med Brux Löpargrupp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0