Förstärkningsfasen Dag 134

Dagens Vikt: 73,3 kg (-0,5)

Idag har Många undomar skolavslutning och sedan väntar ca 2 månaders Sommarlov för dom.
Idag har jag 4 arbetsdagar kvar att jobba sedan har JAG 4 veckors SKÖÖÖN Semester

ag börjar min semester med att åka till Stockholm för att fira Modsommar men det blir också en tur till Gröna Lund, Skansen och kanske Junibacken med Carola och Lilla Hanna.
Därefter blir det bara jag, Ida och Hanna som får tillbringa dagarna tillsammans då carola jobbar 2 veckor längre än vad jag gör, men sedan har vi 2 veckor tillsammans.




Vi har fått låna Carolas Jobbs Husvagn så från 6 Juli till den 13 juli blir det att Bo i Husvagn på Risön i Sollefteå.
Och min sista Semestervecka kommer vi nog stora delar att tillbringa hos Mina föräldrar i Sidensjö.

Ikväll så spelar Sverige sin 2:a Match i Fotbolls EM Mot England och jag Hoppas att dom Vinner men det blir Tufft.
Men innan det så skall vi åka och fira några Kompisars Dotter som tar Studenten idag och då blir det säker en massa Gott och INTE Dukansk Buffe, men något skall nog passa mig hoppas jag.

Dagens Måltider.
Frukost: A-Fil med kanel, Havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med Ost
Lunch: Durumpasta och köttfärssås
Mellanmål: frukt
Middag: Studentbuffe´hos Helen och Ludde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0