Förstärkningsfasen Dag 139

Dagens Vikt: 73,4 kg (-0,7)
 
Sista arbetsdagen innan jag går på en 4 veckors Häääärlig Semester.
Det känns så ofantligt skönt att bara få ta det lugnt och njuta. Vi åker till Stockholm imorgon bitti för att fira Midsommar hos mina föräldrars bekanta men det blir också en tur på Grönalund, skansen och Junibacken. Vem vet det blir kanske en eller annan Joggingrunda i nån park i haninge också där vi skall bo.
 
 
Jag kommer TROLIGEN INTE att Blogga på några dagar nu då jag inte vet om jag har tid eller tillgång till nån dator i Stockholm så jag får passa på att Önska alla som Läser min Blogg och alla som ännu inte har gjort det, EN RIKTIGT.
 
Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med Ost
Lunch: Kycklingsallad
Mellanmål: Frukt
Middag: Tacos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0