Attackdag 2 av 3

Dagens Vikt: 74,3 kg (-1,2)

Sådärja, nu "bara" 3,1 kg kvar till det jag vägde innan Semestern :-)
Gick utmärkt under första Attackdagen av 3 möjliga synd bara att Modo inte kunde fullfölja sin uppgift...
Jaja, det kommer en ny säsong och nya möjligheter finns ingen anledning att reta upp sig.

Idag skulle jag köra ett intervallpass utomhus men tyvärr jävlades min Runtastic app på min iphone så det blev en "normal" löprunda istället på 6 km.
Skall göra ett nytt försök i kväll efter jobbet och hoppas det går bättre då.

Dagens Måltider:
Frukost: Afil med kanel och havrekli samt 1 ägg
Mellanmål: 1 ägg
Lunch: Biffar, keso, lök, gurka och ägg
Middag: Fettsnål kryddkorv, och kesoröra.

Dagens Motion:
6,05 km (35,45)
Intervaller 5x3 min (5,01 km)

Totalt: -801 Kcal


Kommentarer
Postat av: emma-isabella

hej!

hittade dig då jag googlade efter dukan-bloggar =)

är lite nyfiken på detta sätt att leva.

hur funkar det tycker du?

går du ner nåt?

tips?



kramkram

2012-03-24 @ 02:12:46
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0