Attackdag 3 av 3

Dagens Vikt: 73,6 kg (-0,7)

Sista Attackdagen och jag börjar se fram emot fredagens Tacokväll sååå Mycket.
Och ikväll blir det också att baka fillimpa så man ÄNTLIGEN får äta riktigt gott bröd.
Det kan även bli att torka lite mera skinka tror jag för det var riktigt Gött trots att mina inte blev 100 procentiga igår.
Det blev ingen Löprunda imorse och det berodde på att jag både sprang 6 km igår morse samt att jag körde Intervallträning igår kväll.
Men nån typ av träning blir det ikväll, kanske till och med blir ett Bungy Pump pass kanske???

Jo när vi var på Teneriffa så fick jag en ny Kompis!!!
Han heter "BARRAQUITO" och är en Kaffedrink som är sååååå Jävla god.
Hittade ett Recept på den nu på nätet och jag SKA testa att göra den nån gång.

          Barraquito


1 cm sötad kondenserad mjölk
1 cm Likör 43
3/4 dl Espresso
2-3 msk Mjölk
1 tumnagel Citronskalsbil
Lite malen kanel
ev 1 kaffeböna (kan uteslutas)

Häll den kondenserade mjölken i ett litet glas. Häll sen försiktigt i Likören och sedan espresson. Skumma mjölken och skeda över den försiktigt överst. Lägg i Citronskalet (och ev kaffebönan). Pudra på lite kanel. Du skall nu ha en drink i 4 skikt! Servera, rör om och NJUUUUT....

Dagens Måltider:
Frukost. Afil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: Torkad skinka
Lunch: 2 fettsnåla kryddkorvar och kesoblandning
Mellanmål: 2 st Ägg utan gula (Protein 100%)
Middag: Kycklingfile och keso

Dagens Motion:
Uppdateras ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0