Förstärkningsfasen Dag 50

Dagens Vikt: 71,2 kg (-0,2)

Tänk vad tiden går fort ibland.
Det är bra precis 1 år sedan vi bokade vår Resa till Teneriffa och imorgon åker vi :-)

Och som om det inte var nog så fyller Ida 18 år och jag och Carola har varit Gifta i 20 år.
Och där kan man snacka om att tiden går FORT.
Tycker nästan att det var igår man klev in i Själevads Kyrka VÄLDIGT nervös om vad som väntade där inne.
Hur mycket folk som satt i bänkarna, att Mamma satt och grät av lycka ja det snurrade runt i huvudet.

Men jag kan lova att det var ett FANTASTISKT Bröllop.
Och sedan hade vi Maria och Lotta Sjöman som sjöng och Mattias Bylund som spelade piano och Synth.
Ja det var tider det och ett minne för livet.

Den 7 Mars 2012 har Jag och Carola varit Gifta i 20 år <3<3<3

                  Och så här Vackra var vi på den tiden.


Detta blir som sagt mitt sista Blogginlägg på 14 dagar och jag hoppas att jag kommer att ha en MASSA att skriva om när vi kommer hem den 19 mars.
Så alla ni som brukar läsa min blogg får hålla Er till tåls.

Sedan så lovar och svär jag att efter denna resa börjar fortsättningen på min andra resa, Nämlingen

"MIN (fortsatta) VÄG MOT ETT LÄTTARE LIV"



PS:
Jag tänkte ha en liten tävling här på min Blogg.
Ni kan få gissa vad ni tror att jag väger på tisdag morgon den 20 mars!!!
Skriv in Ert tips med namn här under på kommentarer så får vi se vem som kommer närmast :-)
Som ni ser längst upp så utgår jag från 71,2 kg

LYYYYCKA TILL...........


Kommentarer
Postat av: Anna Hallin

Utgår från min egen erfarenhet då jag var i Kenya 2 veckor och säger 73.3 kg:)

2012-03-02 @ 08:40:05
URL: http://annahallin.blogg.se/
Postat av: Åsa Bergström

Du väger 73,8 kg, fast du tappar det mesta inom en vecka. Det mesta är vätska som du kommer att samla på dig i värmen. Hen en skön och mycket romantisk resa. Kram, Åsa

2012-03-02 @ 14:29:19
Postat av: Gunilla Sand

Jag tror du kommer unna dig god mat och synda ibland, men du kommer promenera mycket och därför väger du 69,8 när du kommer hem :)

2012-03-02 @ 17:56:28
Postat av: Osten

Du har välförtjänt unnat dig lite god mat så jag säger 71,5

2012-03-02 @ 23:21:12
Postat av: Modekatt

Jag tror faktiskt inte att du kommer att väga mer än 72kg, man går ju sällan upp i vikt i varma länder, man svettas ju så mycket & badar & promenerar osv :)

2012-03-08 @ 21:45:49
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Anette

Om du kan gå upp 3 pannor på en herrmiddag, tror jag att du har gonat dig upp till 75,3 kg. Men det du kommer att ha gått upp, bränner du bort fort!



Hoppas att du haft en råtrevlig resa med frugan!



/ Anette

2012-03-09 @ 19:59:55
URL: http://dukananette.wordpress.com
Postat av: Petra

71,0

2012-03-09 @ 20:08:13
Postat av: Prästen

Är du säker att det var lycka din mamma grät av?

2012-03-16 @ 08:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0