Förstärkningsfasen Dag 51

Dagens Vikt: 74,0 kg (+0,4)

Det blev -1,5 kg på 3 attackdagar och det är jag liiiite missnöjd med tyvärr.
Hade hoppats på ett större tapp men men det är bara att gilla läget och kämpa vidare.
Har man syndat REJÄLT i 2 veckor får man nog räkna med att det tar det dubbla innan man är nere på samma vikt som innan man gick på semester trots allt.

Idag är det TACO-FREDAG och det gillas av alla hemma kan jag lova.
Men tyvärr tar jag min fria måltid imorgon då vi är bortbjudna på middag så ikväll blir det Tacos med bara Köttfärs, grönsaker och champinjoner. Dryck blir bubbelvatten :-)

Dagens Måltider
Frukost: Afil med kanel och havrekli
Mellanmål: Fullkornsbröd med ost och ägg
Lunch: Kycklingsallad
Mellanmål: Ägg eller en frukt
Middag TACOS

Dagens Motion:
Vilodag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0