Förstärkningsfasen Dag 53

Såg att det blev lite fel i inlägget jag skrev från min iphone igår!
Igår vad det dag 52 och idag är det dag 53 :-)

Söndag och snart är denna helg slut men det har varit en helt fantastisk helg.
Igår var vi och åt middag hos Helen och Ludde och jag kan lova att det var länge sedan jag skrattade så mycket under en och samma kväll.

Idag har jag varit med Hanna på Street Dancen samt en sväng på Fjällräven Center och såg 10 minuter J20 Kvartsfinal hockey mellan Modo & Färjestad, lyckligtvis vann Modo den kampen efter förlängning med 4-3.
Sedan kom jag hem tog en lättare lunch och sedan har man slappat ute på altanen i bästa stolen...




Dagens Mat.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 ägg
Lunch: 2 fullkornsbröd med ost, skinka och stekt ägg
Middag: köttbullesallad

Dagens Motion:
Promenad 5,31 km (58,06 min)

Totalt: -260 Kcal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0