Förstärkningsfasen Dag 52

Dagens vikt: 73,8 kg (-0,2)

Idag så sprang jag 17,56 km och förbrukade 1336 kcal och det kändes sååå jävla bra. Hade mera kraft kvar i kroppen så jag skulle ha kunnat gjort en eller annan kilometer till men jag sparar mig till senare för jag har ingen brådska med att klara halvmaran än på ett tag!

Idag har vi varit med Gizmo upp till Ida i Vännäs för han ska bara där i veckan. Och sedan ikväll ska vi hem till Helen och Ludde och äta middag, så det blir nog trevligt som alltid.

Dagens Mat:
Frukost. Afil med kanel och havrekli samt ett glas juice.
Lunch: 2 fullkornsmackor med ost skinka och stekt ägg.
Mellanmål: 2 mackor med ägg
Middag: bortbjudna på middag

Dagens Motion:

17,56 km löpning (1.50.24 min)

Totalt: -1339 kcal

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0