Förstärkningsfasen Dag 54

ÄNTLIGEN MÅNDAG.....NOT!!!!

Idag lämnade jag bilen hos Carolas kusin för han är snäll och skall byta hjullager åt oss.
Hoppas, hoppas att det inte jävlas allt för mycket för honom bara..Tur man har snälla släktingar.

Tog mig för övrigt en Bungy Pump runda på morgonen vilket var väldigt skönt.
Var ett tag sedan jag Bungy Pumpade på morgonen, så det var lite av en återträff med en av mina gamla morgonrundor som jag körde oktober-december :-)

Så här ser iallafall min Träningsvecka ut.

Måndag:
Bungy Pump (Morgonpass)
Intevallträning (Kväll)
Tisdag:
10 km Löpträning (Kväll)
Onsdag:
Vila
Torsdag:
Bungy Pump alt 6 km Löpning (Morgonpass)
Snabb Intervallträning (Kväll)
Fredag:
Vila
Lördag:
14-18 km Löpträning
Söndag:
Vila

Skall lägga in ett styrkepass/ vecka också men jag vet inte riktigt vad jag vill köra för styrka. Var på ett Corepass för nån månad sedan och det var kul och jobbigt men då är det detta att passa tider m.m jag vill styrketräna när jag känner för det och då är det ju bäst att gå på Gym men det är såååå trökigt :((
Sedan kan jag bara köra Core 1 gång varannan vecka då frun jobbar 2 skift så varannan vecka går hon eftermiddags och då Corepasset är 20:00 på Måndagar blir det svårt då jag har Hanna. Man vill ju inte att hon skall vara vaken till halv 10-10 på kvällarna. Nej man får hålla tummarna att frun får börja dagtid så blir detta nog bra tror jag.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och 2 st ägg
Mellanmål: 2 st fullkornsbröd med ost
Lunch: Kycklingsallad och keso
Middag: Sallad, keso och köttbullar

Dagens Motion.
Bungy Pump 5,18 km (47,11 min)
Intervall träning. 7,30 km (42,31 min)

Totalt: -1036 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0