Förstärkningsfasen Dag 55

Fick frågan igår på Dukan Forumet varför man vill gå ner i vikt och så här svarade jag:

Min kropp är mitt tempel, tyvärr var det nån jävla byggherre som under åren har byggt ut och trots många försök att riva det den jäveln byggt så var han där igen och byggde upp och oftast lite till. Nu har jag gett den jäveln sparken och rivit bort allt skit igen och förhoppningsvis lämnar byggherren inte in nån överklagan och håller sitt feta arsle borta från mitt nya, i mina ögon VACKRA Tempel som jag vill behålla i den storlek det är idag!!! Funderar på att försöka få fast lite löst material kring mitten på templet men annars Älskar jag det som det är JUST NU ♥♥♥

Är ganska stolt över det svaret hahaha....
Men jag skäms inte för jag trivs nu med den jag är och den jag blivit och den jag vill vara.
Idag tycker jag om det jag ser i spegeln varje morgon och det gjorde jag inte förut.
Idag tycker jag det är roligt att pröva kläder, det tyckte jag inte förut.
Jag har jobbat svinet för att få se ut som jag gör idag och I LIKE IT.......

Tycker denna text passar utmärkt idag och i all framtid...



Belöna dig istället med upplevelse eller köp nått snyggt.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbrod med ost & Kaffe
Lunch: Räksallad Coop
Mellanmål: Frukt
Middag: kalkonomelett

Dagens Motion:
Löpning 10,76 km (60,08 min)

Totalt: -793 Kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0