Förstärkningsfasen Dag 56

LillLördag och informationsmöte ikväll på jobbet med Middag.
Hoppas, hoppas att det finns mycket kött och sallad bara så att man kan äta med gott samvete.
Iofs så skulle det serveras pastasallad gör det inget då jag ej utnyttjat min pastadag denna vecka.

Det är tittshopping på hög nivå för mig just nu för det är så mycket jag vill köpa nytt men tyvärr såååå lite pengar i börsen så det blir bara att titta för tillfället. Va vill jag ha då???
- Löparskor
- Löparväst + tunn löparjacka
- Vårjacka
- Chinos (Gärna Röda, gröna eller annan cool färg)
- Några nya T-shirts
- Nån ny skjorta kanske
- Ny Cykel




Oj, ja listan kan bli väldigt lång men tyvärr så styr ju pengar i detta fallet.
Tur att man får tillbaka väldigt bra på skatten så där finns det några tusenlappar att shoppa för :-)

Idag är det vilodag som vanligt på Onsdagar och det känns skönt så kroppen får vila lite.
Men imorgon så kan det bli lunchträning med Sofia Domeij & Ingemar Kallin mfl.
Dom kör för det mest lunchträning på torsdagar men jag har tyvärr inte varit med någon gång men kanske, kanske blir det premiären imorgon vi får se....

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Kalkonomelett & sallad
Mellanmål: frukt
Middag: Kycklingtaco + 2 glas vin

Dagens Motion:
Vilodag, (endast Promenad till & från Jobbet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0