Förstärkningsfasen dag 57

Idag är det PROTEINDAG och Snart är det Påsk och då är det ju DUKANARENS Helg...
Ägg, Ägg och åter Ägg kommer man då att stoppa i sig men kom ihåg

           Don´t Drink and Fly...


Kanske skall man ta sig an och testa att göra en laddning Äggtoddy till Påsk?
Sist jag gjorde en på Julafton för många år sedan blev det Youghurt :-(
Den gick inte att dricka utan man fick äta med sked..

Idag blev det Intervallpass på Lunchtid med Sofia & Ingemar. Först Uppvärmning ca 2,5 km sedan 8-9-10-9 minuters intervaller med 2,5 minuts vila mellan och avslutning med 2 km nerjogg. Därefter skööön Dusch och välförtjänt Lunch. Skitkul och skitjobbigt. Pulsklocka hade varit till stor hjälp då jag nästan körde slut på mig under första intevallen, men jag segade på och höll "nästan" hela vägen...
På tal om det så får jag förhoppningsvis mig Suunto M2 imorgon.
                                                                                         
Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: 2 ägg samt 4 skivor Rostbiff
Lunch: Keso, ägg & rostbiff
Middag: Kräftskjärtsröra

Dagens Motion:
Intervallträning 12,88 km (73,23 min)
Promenad till & från Jobbet

Totalt: -953 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0