Förstärkningsfasen Dag 58

Veckans Vikt: 72,9 kg (-1,1 kg)
(Bara 1,7 kg kvar till mitt rekord 71,2 kg)

23 härliga Dukanveckor är nu avslutade och starten på de 15 avslutande veckorna börjar. Jag har nu "bara 17 dagar kvar innan jag får lägga till en Pasta/ Potatis/ Ris måltid och en valfri måltid i veckan. Faan då blir det rena rama Lyxen känns det som.... Nu är det bara att köra på och följa flytet och inte ge upp om det blir nån motgång ibland.

Såg BIGGEST LOOSER Sverige Finalen igår och shit va bra många av deltagarna har gjort det!!! Vinnaren RALPH NICOLAISEN gick ner 79,4 kg...
(46,8% Viktnergång)
Sånt ger RESPEKT

          

Jag hade innan vi åkte Utomlands gått ner 19,2% av min vikt vilket jag tycker är skitbra.
Jag hade ju inte ens 19,2 kg i Övervikt så jag är stolt över mig själv och min prestation.

Idag är det Äntligen Fredag och Ida är hemma från Vännäs.
Så ikväll skall familjen äta kvällsgott med Pulla och för mig blir det en Pastamåltid för min valfria tar jag imorgon då grannarna skall komma och äta 3-Rätters middag hos oss.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Kräftskjärtsröra
Mellanmål: Frukt
Middag: Pasta m Kyckling och pesto (Mums)

Dagens Motion:
Vilodag
Promenad till & från Jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0