Nu kör jag igen.......Attackdag 1 av 3

Efter en FANTASTISKT skön semester med mina Älskade Tjejer och mina älskade föräldrar så är man hemma i gamla Svedala igen och får njuta av kyla och snö ett tag till.
Det har DEFINITIVT inte varit 100 procentigt Dukanande kan jag tyvärr lova men jag har ju haft SEMESTER.
Men jag har faktiskt sprungit drygt 31 minuter i snitt varje dag och totalt 8,43 mil och gjort av med 5806 kalorier.

Vi har ätit och druckit gott varenda dag och haft kanonväder så man har badat och solat så man fått lite färg.
Men nu är det åter till verkligheten igen så jag startar mon omstart med 3 st Attackdagar och jag kommer fortsättningsvis ha min veckovägningsdag på fredagar.

Här kommer lite bilder från vår Teneriffa semester
 

Familjen på Loropark     Pingvinernas hem      Späckhuggar show

      
         Hanna badat     Jag njuter efter           Min frukost
                                  10 km löpning


     Ida fyller 18 år             Mina Tjejer             Mor & Far
                                 
                             Min eftermiddags Drink

                              
                             Hotellet vi bodde på 1992

Ja just det, jag skall ju redovisa hur det gått med vikten dessa 2 veckor!!!!
Imorse när jag ställde mig på vågen visade den...... 75,5 kg :(
Detta gör att det blev ett plus på 4,3 kg under denna semester....

Och närmast var ANETTE (dukananette) som gissade 75,3 kg.
Men nu är det 3 st STENHÅRDA ATTACKDAGAR som gäller så får vi se hur jag lyckats på fredag...

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Härligt att du hade en sån bra semester! Jag är rätt säker på att du är nere vid den vikt du hade innan du åkte på semester inom några dagar!

2012-03-21 @ 12:42:19
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0