Nya Attack Dag 3

Dagens resultat: -0,8 kg (totalt -1,9)

Fortfarande på väg ner och målet inom synhåll. Har varit en bra dag med motion och bra mat, nja nästan.
Bakade knäckebröd ikväll och va bara tvungen att smaka så det blev några GODA bitar :-))
Ja jag tror inte att de bitarna kommer att påverka min vikt imorgon men man vet aldrig tyvärr dethär med kroppen!!!

Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och kanel och ett ägg.
Mellanmål: 1 fullkornsbröd med ost (fusk) fy Roger, men jag va så hungrig!
Lunch: 3 st vv korv, stekt ägg och keso
Mellanmål: 2 ägg
Middag: kesobiffar, kokt ägg och keso
Kvällsfusk: 3 bitar knäcke me lite smör!

Dagens Motion
5 km löpning


Kommentarer
Postat av: Jessica

GÖTT!!!!

Jag ska börja i morgon , har aldrig provat denna diet.

wish me luck!

2012-11-11 @ 22:21:06
URL: http://dukan-dags.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0