ALLA HJÄRTANS DAG <3

Igår kväll blev jag övertalad av min äldsta dotter Emma att hänga med henne på Brux och köra ett konditionspass.
Kan lova att jag var inte så exalterad att hänga på men som den snällaste pappan i Världen så klev jag upp 05:15 och gjorde mig iordning för ett tidigt morgonpass.
Jag började på löpbandet men märkte ganska snart att kroppen inte var vaken så efter 10 minuter bytte jag maskin.
Jag satte mig på Roddmaskinen och körde i 10 minuter och kom faktiskt 2100 meter.
Därefter så hoppade jag upp på Crosstrainern (Har alltid hatat denna maskin) och körde den i 27 minuter och mäktade med hela 5,23 km, så denna maskin har faktiskt stigit i graderna hos mig nu :-)
Sedan så kände jag att nu var jag klar men då säger Emma, "Pappa 10 minuter till för då blir det 1 timme"
Sagt och gjort så ställde jag mig på Löpbandet och promenerade i 10 minuter.....
Så idag mellan 05:45-06:45 mäktade jag ned följande
10 minuter lugn jogg: 1,6 km
10 minuter Rodd: 2100 meter
27 minuter Crosstrainer: 5,23 km
10 minuter Promenad: 1 km
 
Totalt: 9,93 km och förlust av drygt 700 kcal på en Torsdag morgon är inte helt fel. :-)
 
Ikväll så skall jag göra iordning en liten Överaskningsmiddag när resten av familjen ska träna.
Och jag hoppas att alla blir glada över vad dom får till Alla Hjärtans Middag :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0