Helgen som varit, blev Kanonbra.

Hade stora förhoppningar på helgens planerade aktiviteter och jag kan lova att det blev lyckat.
På Lördag så hade vi bjudit hem goda vänner på middag men först så grillade vi korv i det vackra vädret som var på lördagen. Efter det så blev det bastu för oss killar med diverse tilltugg och god dryck.
Sedan blev det Hockey och lyckligtvis nog så vann Modo över Frölunda med 3-1.
Middagen avnjöt vi ute på altanen och det severades grekisk pytt med vitlökssås och jag lovar att alla blev mätta.
 
Sedan var det dax för lördagens höjdpunkt nämligen Club 40 på Brux med Clabbe och det blev en fantastiskt rolig kväll. På söndag blev det lugnt och skönt. Vi hämtade Hanna hos mina föräldrar och sedan blev det bara att softa i soffan resten av söndagen.
 
Denna vecka fortsätter jag med mitt träningsprogram och först på schemat är Bungy Pump ikväll och imorgon blir det ett Intervall pass. Hoppas bara att mitt onda knä läker till sig så att jag kan köra för fullt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0