Nystart 2013 Dag 10

2013-01-10
Temp: -2°
 
Torsdag och Proteindag, men bara denna vecka för fr.o.m nästa vecka kör jag proteindag på Måndagar.
Känns bättre att få starta upp veckan me lite Kött tycker jag.
 
Lite info angående mina onda hälsenor så känns dom bra mycket bättre nu. Har joggat 2 gånger denna vecka och jag har känt av de onda men inte alls på samma sätt som förut.
Skall fortsätta köra mina övningar 3 gånger/ dag och så blire återbesök på Tisdag nästa vecka så då får man se om M.Håkansson kan ge mig mera tips om hur jag skall bli bra.
 
Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrelkli och frön
Mellanmål: Fullkornsmacka med ost
Lunch: Kycklingkorv, ägg och keso
Middag: Keso, kräftskjärtar och ägg
 
Dagens Motion:
50 minuter Bungy Pump
 
Vikt: 80,6 kg (+-0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0