Nystart 2013 Dag 15

2013-01-15
Temp: -9'

Idag var jag på återbesök hos M.Håkansson och det blev ett possitivt besök. Han sa att min rörlighet i hälarna har blivit mycket bättre så han tyckte att jag smått kunde börja träna målmedvetet men att jag inte ska gå för fort fram. Jag ska fortsätta med mina övningar 1-2 gånger om dagen för att på så sätt få ännu bättre rörlighet. Sedan ska jag ha tillräckligt med vila mellan löppassen så att jag verkligen ÄR utvilad innan jag kör på igen! Så nu ska jag skynda låååångsamt.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Fullkornsbröd med ost
Lunch: Vv korv, stekt ägg och keso
Middag: kycklingfile och coleslow sallad

Dagens Motion.
45 minuters promenad (5 km)

Vikt: 81,1 kg (-0,5)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0