Nystart 2013 Dag 2

2013-01-02
Temp: +1° 
Vad kan då vara bättre än att köra ett BP Pass på 45 minuter innan frukost och jobb!
Det känns bra att komma igång men mina morgon rundor igen oavsett väder.
Man behöver ju inte gå 50 minuter utan det räcker kanske med 25 minuter, för huvudsaken är ju att du rör på dig.
 
Jag gav mig själv en Julklapp och det var ett par ICEBUGS och jag måste erkänna att det är bland det bästa man kan ha på fötterna när det är så halkigt på vissa ställen efter vägarna just nu.
Okej dom kostar en slant men det är en billig försäkring.
Tänk om du går i ett par vanliga skor och du halkar och slår dig så illa att du kanske måste sjukskriva dig en längre tid då är det inte så dyrt att införskaffa ett par ICEBUGS eller ett par bra rejäla broddar.
 
Måltider:
Frukost: Salamifrittata och ett glas vatten
Mellanmål: 2 kokta ägg
Lunch: A-fil med havrekli och Emmas Musli
Middag: Keso och fläskfile
 
Motion:
45 minuter BP innan jobbet.
35 minuter promenad med Gizmo på kvällen
 
Vikt: 81,6 kg (-0,8 kg)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0