Nystart 2013 Dag 21

Temp: -15°
 
Ny vecka och nya möjligheter brukar det väl heta.
Tur är ju att denna vecka avslutas med en Löningsdag för man är en riktig fattiglapp just nu.
 
Hade egentligen Priteindag idag men då Hanna hade Träning kl 17:00-18:00 ikväll så var jag så fruktansvärt hungrig när vi kom hem kvart över sex så då jag lagat maten till Tjejerna så orkade jag inte ställa mig och göra annan mat så det blev ingen Proteindag alls idag.
 
Dagens Måltider.
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: Kokt ägg
Lunch: Köttbullar, ägg och keso
Middag: Durummakaroner och korv
 
Dagens Motion:
2 korta promenader med Gizmo
 
Vikt: 81,9 kg (+1,0, OBS Efter Frukost)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0