Nystart 2013 Dag 23

Temp: -7'

Idag har det återigen varit en helvetisk dag på Jobbet. Jag fattar inte varför nått som börjat jävlas ska jävlas NÅTT SÅ Innihelvete?? Det går liksom aldrig över! Men man har gjort detta så jävla länge nu att man börjar bli van. Men men tur ä väl att jag är en sån som INTE tar jobbet med mig hem. Annars har denna dag haft sin gilla gång. Varit ute å sprungit drygt 6 km, gjort en god middag, monterat ett IKEA köksbord, åkt spark då jag hämtade Hanna hos en kompis samt sett på hockey. Synd bara att Modo tappade och förlorade :-(

Dagens Måltider:
Frukost: Afil med havrekli och frön.
Mellanmål: kokt ägg
Lunch: keso, hamburgare och ägg
Middag: Fiskrisotto och coleslowsallad

Dagens Motion:
Löpning 6,43 km (39:36)

Vikt: 80,5 kg (-0,7)

Ps bifogar en bild på vårt nya köksbord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0