Nystart 2013 Dag 28-30

Oj va lat jag har varit här på Bloggen men jag har faktiskt haft fullt upp med annat :-)
Har haft en våg som varit batterilös sedan i Söndags så jag har inga vikter att redovisa men det har känts som om jag skött mig bra trots allt.
Igår kväll så tog jag mig ann att skotta taket på farstukvisten för ytterdörren var lite trög att stänga så efter att jag tagit bort ca 30 cm snö så gick den lätt igen.
Vågade inte utmana ödet att försöka ta bort all snö då jag skottade utan livlina :-(
jaja jag vet att det är dumt men man måste ju våga lite här i livet hahaha.
 
Efter taket var klart så tog jag mig ann Grillplatsen då vi skall grilla på Lördag lunch med goda vänner.
Och jag kan lova att man blev lite sugen på Semla...... 
 
 
Men efter en timme drygt så var semlan borta och elden brann :-)
 
 
 
Dagens Vikt: 80,2 kg (+0,5 kg sedan i Fredags)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0