Nystart 2013 Dag 3

2013-01-03
Temp: -7°
 
Snart är det helg igen och även idag blev det en BP runda på 45 minuter men lite kallare än igår.
ICEBUGSEN bet bra även idag och det är så skönt att gå med säkra steg och slippa spänna sig hela tiden.
 
Har varit duktig att göra mina Övningar som M.Håkansson gav mig, och jag gör dom 3 gånger varje dag och det känns som om det ger resultat vilket är skönt.
Har även börjat stetcha efter mina BP pass för annars har man ju en massör som gnäller på mig en gång i månaden om hur stel jag är ;-(
Ja vi har massage en gång i månaden via jobbet och det känns lyxigt och behövligt kan jag lova.
Imorgon är det Veckovägningsdag och just nu känns det KANON.....
 
Måltider:
Frukost: Salamifrittata och vatten
Mellanmål: 1 kokt ägg
Lunch: A-fil, havrekli och Emmas Musli.
Middag: Keso och Fläskfile
 
Motion:
45 minuter BP
 
Vikt: 80,8 kg (-0,8)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0