Nystart 2013 Dag 4

2013-01-04
Temp: -2°
 
Äntligen Fredag och jag tycker att min nystart har fungerat bra.
Har kört 3 Proteindagar nu och funderar faktiskt på att köra bara protein hela helgen men vi får se.
I helgen så har Hanna innebandy Cup så det blir väl att besöka några sporthallar då samt att jag på Lördag skall jobba i Kiosken/ Kansliet mellan 13:45-17:00, men tur är ju att jag inte missar nån match på Lördagen.
 
Dagens Måltider:
Frukost: A-fil, havrekli, kanel och Emmas Musli
Mellanmål: 1 kokt ägg
Lunch: A-Fil med kanel och frön
Middag: Köttfärsbiffar och keso.
 
Dagens Motion:
45 minuter Bungy Pump
 
Veckovikt: 80,4 (-0,4)
Totalt: -2,0 kg sedan 2013-01-01
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0