Nystart 2013 Dag 6

2013-01-06
Temp: -5°
 
Lugn söndag som började med lite Innebandy och sedan var vi hos Carolas föräldrar och käkade middag.
Började läsa en bok också och jag kan lova att det var länge sedan jag läste en hel bok.
Typ 15 år sedan skulle jag tro. Så igår började jag läsa en Bok som heter  "Släpp inte taget" av Harlan Coben.
Sååå jävla bra och spännande bok så det blev att jag läste 157 sidor, så kl 00:05 slog jag igen den. Imorgon skall jag ta mig ann den igen så kanske har jag läst klart den redan på 2 dagar :-)
 
Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med havrekli, kanel och Emmas musli
Lunch: Ägg tortilla med champinjoner.
Middag: Sallad och mördegsinbakad fläskfile
 
Dagens Motion:
40 minuters promenad med Gizmo
 
Vikt:80,9 kg (+-0,0)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0